♥ Followers ♥

Tuesday, November 30, 2010

30 November 2010

Aslmkum dan selamat sejahtera kepada semua sahabat handai yg di kasihi. ceh! mcm tulis karangan darjah 6 da.... haha... mulut dah mule menguap ni, hari ni beta ingin mengabarkan bahawa beta x berjaya nk study statistik, bnyk benor halangan. Tnpa buang mase aku pun on9 ler, sambil tu, bsh bj, mkn dan mkn n kemas bj2 mane yg ptt. agak lewat bgn hari ni, kul 1 lebeyh, mandi 3. anak dara teruk tol, mane x nye malam jadik burung hantu. Pas mandi sambung tdo alik lak tu sampai kul 6. malam br membuat aktiviti. makan dan mkn. gaduh ngan teman tapi mesra, sediyhnye ish3. Lantak die ar. aku nk hepi2 je ni. So, aku tipu die ckp sim kad aku hilg. sh sampai hrni aku x dpt no ex bf aku aka laki owg haha. lau dpt cnfm aku nak kacau bilaukan hidup mereka wakaka! haish beta pent dah, sok2 beta menaip lagi ler ye, papai! muah!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...