♥ Followers ♥

Saturday, February 19, 2011

AkuDalamDukaDanLara~

AkuDanSrm~

Apa aku rase? Serius mmg tension. Tension yang teramat. Sem 2 aku dah ada jawatan untuk kelab aktif. First time meeting aku dah rase cam nak nangis. Boleh ke aku jalankan tugas ni? Saya nak letak jawatan bleyh x? Sebab SRM sy dah nak gile n rase terlalu penat yg teramat. SRM wat saya jadik student yg kurang normal. Rasa sgt mcm dugaan time awal2 sem 1 dulu. Time terkontang kanting nak belajar hidup kat Universiti even dah pernah hidup kat Hostel pun. Dah lah jauh dari mak :( Luqman ketua exco sy pun ada kate time kami kenal2, "Yep aku sem 2, br nak rasa n enjoy2 hidup kat universiti ni". Huh... sangat stress. Kalau sy tau, better sy rahsiakan je semua kelayakan yg saya peroleh kat Batu Pahat dulu. Saya lagi enjoy Rakan Muda kat Batu Pahat dr kat sini. Saya lebih rindukan Rakan Muda Batu PAhat :(

AkuDanKawan2~

Life kat universiti ni lebih bermakna bile ade kawan2 yg sekepala. Saya mmg sayang sgt kat mereka2 ni :)

mereka~

Aida n Lia :)

Mereka mengundang kegembiraan saya. Mereka juga wat saya menjadi seorg student yg normal :). Yang wat sy sentiasa ada untuk jadik student kat UUM ni. Mereka yang utama untuk sy. Tanpa mereka sy x kan sng untuk ketawa gila2. 1437 untuk mereka :))

AkuDanDia


Lepas raya cina, sy dalam keadaan hepi jewp, even paper work in progress 80% sbb kuar ngan die sy rase hepi sikit coz dapat lepas rindu hehe :) Then soknye 10 Februari sy kene gi KLK. Dia plak ke tempat lain, erm takpelah agipun kebetulan sy ada KLK kan. Pas 3 hari dengan tenang n sabar sy tahan rindu ngan hepi2 with my fren. 7 hari jadik mangsa lepas rindu sy ialah kawan2 sy ar ahaks! Keje saya selama seminggu dah mmg2 ar x dapat nak siapkan, tp bile sy dapat tau die otw nak balik sini jewp, ngan hati gembira n on the sport semua kerja saya te
ratur n siap mengikut kehendak sy. Nampak sgt sy ni dah kurang waras balik. Alamak ni yang sy x suke bile xde dia sy x leyh nak wat keje ngan sempurna. Tapi sy x boleh kata sbb die sy x leyh nak wat keje ngan baik, hakikatnya sy penat sbb lain. Actually sy nak story sy mmg gembira bile ngan die. Bukan atas kesempurnaan yg mmg dia ada, tapi atas sbb sy gembira bile ngan die. Die blh tenangkan jiwa sy n wat sy gembira secara cepat bile sy sedih. Tu yg sy suka even jiwa sy x tenteram sepenuhnya. Saya hanya perlu tunggu masa untuk dia tiada di sisi sy jewp satu hr nanti. Dan sy akn pastikan sy free dr segala jwtn n just ingin jadik peserta jewp. :)

The Result!


Saya stress sbb SRM je. Biler sy stress sy perlukan someone untuk sy release my tension. Arggghhhh!
Then i got someone are special for me. My beloved fren n Die. Tapi dengan die sy tau terlalu bnyk halangan antara kami. Pesan mak selalu sy ingat. Apa org akan kate bile sy ngan die? Bukan sy x suke die malah sy syg die. Sy gembira pun sebab die. Tapi kenapa org mesti nak mengata. I'm just only a student yg jarang ada boy suke. Saya selalu ingat pesan mak, "HAti2 jangan sampai jadik mcm dulu, nasib kau dengar ckp mak". Saya takut ngan peristiwa dulu. Makan dalam habis, sebulan menangis, tau2 genap 6 bulan kami berpisah dia dah kawen lain. Lagi menanah hati sy. Baik punye penangan sampai kesian teman tapi mesra sy dengar sy nangis lak selama 2 hari. Anyway yang saya nakkan, n nak korang tau, mmg sy suke die, syg dia, n ade gak perasaan agi satu tu, but give me a time untuk sy jadik kawan baik die n make him as bestfwen 4 me too coz i'm really need him 4 ryte now :)


Oklah, lain kali story lagi. So saya mohon jgnlah bg sy stress. Saya mahukan ketenangan untuk akademik result sy elok jewp coz sy x nak jadik cam sem lepas. Terlalu teruk bg sy n susah untuk sy terima kenyataan sikit, itupun seb baik 4 paper tu dah cover sy. Lau x mesti agi teruk. Cukuplah mlm td sy dah luahkan seglanya sorg2 dengan tangisan stress. So need a rest lak, good nyte :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...