♥ Followers ♥

Monday, February 14, 2011

Bila malam menemaniku...

Bila malam menemaniku...
Aku mula rase sunyi...
Keyakinan aku hilang dalam mlm yg sepi...
Sepi yang tidak berpenghuni...

Sejak balik cuti raya cina, aku xde rehat langsung. Sangat penat n aku dah mula rase nak menangis. Aku nak jadik student normal. Yang aktif tapi bebas nak join ape2 aktiviti. Erm mmg ar ade kelebihannye. Tapi aku takut aku x dapat bg komitmen yg menyeluruh kat blajar aku. Banyak jawatan pun tapi aku asyik letih je n x dapat fokus nak blaja x guna gak. Nampak sgt perubahan tu dalm diri aku. Setakat ni, family sy, 'Si Encem' n teman rapat saya jewp mampu wat sy happy n hilangkan kepenatan tu. Sangat menghargai, kawan seperti syikin, iela, wani, sri, lia, ain, na, aida, misah n lain2.. :)



Ruangan Si Encem :)


Sape 'Si Encem' ni ekh? haha.. 
Bagi saya die sgt perfect..
Saya nampak encem die pas saya abes satu sem kat UUM ni...
Pelik gak kan? hehe
I like the way you tackle me~
Tu jewp jawapan untuk segala yang terjadi...
Die selamber...
Die baik...
Die encem..
Die gile2...
Die x alim sangat...
Die caring...
Die penyayang...
Die romantik dalam diam...
Die sweet...
Die pandai amek hati saya dalam diam..
Die pendengar terbaik...


Dalam diam...


Saya menjadi seorang yang pemalu bila berdepan dengan dia :)
Gementar yg wujud sgt kuat...
Saya jenis yg suke gelak tawa menjadik seorang pmpn pemalu?
haha... Amat kelakar. Dulu kapel2 pun x pernah malu ngan bf sendiri...
xde perasaan nak berubah pun bile sy ni bukan seorg pmpn yg lembut...
Bile kenal ' Si Encem ' jadik lain lak. pelik ni! haha
Apakah perasaan itu sebenarnya???
Baju, kasut n segala penampilan lebih keperempuanan! God! Sy berubah kerana die ke?
Mmglah sy berubah kerana die. Tanpa 'Si Encem' hari sy biasa tanpa msj dan bunyik hp dr seorg lelaki. Perbezaan yang melampau n ketara, sy dah mula bgn awal pagi! Menarik! huhu

Ya Allah, saya betul2 sygkannya :)




Sesungguhnya saya betul-betul rindukan kamu :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...