♥ Followers ♥

Thursday, May 12, 2011

Hidup Mesti diteruskan!

Gambar sy ler :P
<----- Tetibe aku rase gambar ni comel! Hak3! Tapi dalam hati pmpn ni ngah serabut sebenarnye. Bukan sebab pe, fikirannya ntah apa2. Fikirkan tentang kesilapan time jwb exam haritu (Sentiasa berdoa lecturer murah hati bg markah)! Fikirkan tentang pemujukan Dirla Bella untuk ke Baksis Kuala Nerang...!Fikirkan tentang projek pertama sy yg tak tau jadik ke x dengan bantuan Eryanis Cempaka + Green Apple + Gjoe Raja Serama + Bea Rafadam. Fikirkan tentang perancangan untuk bekerja. Fikirkan next paper yg nak exam. Last sekali pasal Abang....!

First! Love is Here! Mengarut kan. Setelah diteliti N diselami. Keputusan ditangan sy, sy ade life sy sendiri. Sy x suke kehidupan yg terlalu bergantung harap. Sy x nak dah selalu makan hati sama mcm sy dengan mangkuk tu dulu. Actually, akhirnye sy berjaya menyahkan laki tu dari kehidupan sy! Yeah! Tanpa pengetahuan sape2 akhirnye sy dengan sukecitanya n bersabarnye sy arahkan die jgn ganggu hidup sy yg mmg seronok dah sekarang N bye the way sy tutup terus pintu hati sy terus sbb sy x nak mengharap pape dah dr Abang jugak. Bukan sebab ape, ade something yg abg pernah kate n die dah wat sy berpikir bnyk kali. So its better x yah ler sy mengharapkan memandangkan sy rase die pun x suke sy kan :) Pape pun life must go on ler, Tabahkan hati! :)
<------ Rekaan semata2 hak3! Saya risau ngan program ni. Bukan pe takut sy x dapat wat yg terbaik. Ada ke sape2 nak tolong naikkan semangat sy untuk wat bende ni? Walaupun x de semangat, hati sy tetap nak wat. Kacaunye jiwa sy sekarang. Confius pun ade. Erm entah ler tp seb baik ade Hariz Zin, Ketua Kumpulan 17 untuk subjek Hubungan Etnik aku nilah gak yg sudi luangkan masa ngan aku even busy sekalipun. Mcmmane aku bleyh rapat? Ntah coz sbb die ngan aku biler berckp or msj, even cam org bercinta jewp pun ayat tp x pernah ade feeling coz aku anggap die mcm best fren aku ar N aku selesa bile berkerjasama ngan die gak :)




Ni masalah gak, erm....! Sy dipujuk untuk gi tapi sy telah ckp ngan Senior cashier sy yg sy nak keje. So sy mmg x leyh nak wat pape lah. Then the conclusionnye, sy x nak pegi ar Baksis memandangkan takut bajet lari.











Then untuk exam lak, sy x tau ar nak kate camne. Tawakal jewplah dengan usaha yg telah sy wat, kalau x ok jgn tanyelah nape sy senyap je k :) So, mood sy pun dah melayang, sy nak siapkan sikit kerja sy lak, Target siapkan surat untuk my projek!

Releks bersama : 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...