♥ Followers ♥

Tuesday, May 3, 2011

Teringat Dia :(

Dengan Lafaz








.............♥####♥

...........♥#######♥
........♥##########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥
.♥.............................♥....♥
♥..........................♥...........♥
.♥......................♥................♥
..♥...................♥..................♥
...♥....................................♥
.....♥................................♥
........♥.........................♥
...........♥...................♥
..............♥..............♥
..................♥.......♥
.....................♥..♥
.......................♥ .....


This video make me feel sad when suddenly remind me about my beloved ex bf, it's hurt :(

3.12 am already, time ni aku tengah wat report about Tautan Kasih Rakan Muda 2011. Tengah2 bosan, aku follow up facebook n  Twitter . Then aku main taip jewp kat Youtube penyanyi apa2. Then terjumpe video kat atas ni. Tetibe aku teringat my ex bf who had getting married on june after i'm having my STPM. Sedeyh giler time tu. 6 bulan aku cube tabahkan hati pas berpisah kot. 

Die ngan wife die time kawen...
Die couple yang paling lama. Setahun yg aku bazirkan ngan harapan kat die. Then die kawen ngan org laen. Actually, lepas die kawen aku just ngk fb die jelah. Takpelah bende lame kan. Lepas aku dapat study kat UUM n aku nak final exam time tu untuk first sem aku. Aku dapat kol dari ex gf die time sekolah dulu. Ok aku pun layan, then info aku dapat amat mengejutkan tentang die. Aku biarkan jelah. Timbul rase simpati gak. Tetibe die pun cntct aku. First time die cntct aku terkejut. Wife die x marah ke? Malam tu semuanya terbongkar apa yg aku nak tau. Tapi sowi awak, sy x kan percaya semua cerita awk. I'm never trust you. Awk dah tarik kepercayaan sy pergi. Tapi kenapa aku dok kenang2 die ni lagi. Coz die adalah salah satu pengajaran yg baik untuk aku. Coz die bg aku pengajaran tentang lelaki ni mcm mane. So dr die gak aku dah leyh agak n describe laki dlm diam. 

Tamat :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...