♥ Followers ♥

Friday, June 17, 2011

Fatin Nadz~

Mangsa Kedua Entry sy :P

Yang pakai tudung peach tu lah mangsanye :P

First Time Kenal :

Kat BAKSIS Kuala Kedah ler, jadik adek beradek angkat da...
pastu sbb perangai die giler2, ngam ler sbb aku suke nak kawan ngan org jenis x berkire ngan aku ni huhu


Time dah nak rapat :

Aih! Susah nak kate yg ni. Bermulanya tugas kat SRM UUM, amat payah. X ngam ler. Org baru ngan lame mmg x mencapai kata sepakat. First project atin ni kurang berjaya, adelah jugak perbalahan antara die ngan best fren die. Tapi...

" Aku x kesah kalau korang nak ckp kat aku or cite lah perangai buruk sesape pun, melainkan aku nampak betul perangai tu br aku setuju"

x semestinya semua org perfectkan? Mesti ade wat silap gak. Dan akhirnye aku x berpihak pada sape2.

Lepas dah lame2 sikit :

Atin adalah org yg best bg aku, sbb die yg ajar aku bawak kete balik, die yg jadik driver kami, die x pernah berkire ngan kiteorg, die jenis x kesah, die sentiasa ade ngan aku untuk projek aku. So aku sgt menghargai Atin. Die lah kawan dunia akhirat time kwn2 susah die ada, time kwn2 sng pun die ade. Aku suke atin! (lain tu haha)

p/s : Atin ko dinaikkan pangkat as penolong S/U untuk program aku ekh huhu :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...