♥ Followers ♥

Monday, August 8, 2011

Aku Sombong! Bongkak! Ego! Degil!

Mak, aku RINDU kannya :'(


>>Nama & wajah LELAKI tu dah TERCETAK kat hati aku<<

SOMBONG! Dah sinonim dalam diri aku sejak saat itu. Aku x melayan MEREKA dengan baik sampai dikatakan sombong hanya kerana LELAKI itu...

BONGKAK! Kerana LELAKI itu, aku dikatakan bongkak atas sebab2 untuk aku kelihatan tabah menghadapinya tanpa kau...

EGO! Sangat nampak! Aku KUAT & CUBA harungi kenyataan yang aku x kan ada jodoh dengan LELAKI seperti kau, even ramai yg mendoakan AKU & KAU...

DEGIL! Aku terpaksa! Kalau tak pasti aku x kan gembira dengan kehidupan sekarang.


KAWAN tu penting untuk aku, MEREKA ini penting untuk aku (Geng Gonjeng Pacific)
MEREKA ni pun penting untuk aku (Geng Gonjeng UUM)

Takde MEREKA mesti aku tak HAPPY & KUAT mcm sekarang.

Luaran yang BAHAGIA, Dalaman yang BERDUKA



END ~ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...