♥ Followers ♥

Saturday, December 31, 2011

1 Tahun 10 hari + Happy New Year + Final Exam Mood!

Final Exam UUM bermula harini! 
For those are having a paper for today wish u all good Luck friends & May ALLAH bless you :)


1 Tahun 10 hari ~ 

31 Disember 2011 ~ Harini bakal berakhir tahun 2011, baru teringat rupenya dah 10 hari tarikh perkenalan kami yang sebenar berlalu. Semua kenangan mengimbau kembali :) 

Bahagia ke aku?

Persoalan yang tidak mampu dijawab sekarang. Sebab? 
Ntah ler, die dah nak sambung study balik. Die akan sambung PHD.
So, lepas ni aku akan kembali ke kehidupan asal,
jadik student yang biasa memandangkan aku x kan ada

jawatan yang memberi berjuta pengalaman di

Sekretariat Rakan Muda UUM

memiliki sebuah jawatan di

Kelab Komputer UUM

&

jawatan yang x berat langsung tanggungjawab di 

Kelab NAIC UUM


dengan berkurangnya tanggungjawab sy maka saya mengharapkan sem akan datang akan berlangsung sesuatu yang luar dari jangkaan saya iaitu saya boleh memberi fokus pada pembelajaran x seperti sem ni. 

Kehidupan seorang pelajar normal akan berlaku dalam hidup saya sem hadapan.
Tanpa Die di sisi.
Tanpa perlu pikir penatnye saya.
&
Hanya memikirkan belajar sahaja :)


The Real Student Life Will Begin, 2012 will be coming.


The Original One ,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...