♥ Followers ♥

Monday, December 26, 2011

Sampai bile??? (Part 4)

Dah 2 minggu aq x jumpe Die, rindu? Mestilah rindu...
2 minggu lepas pun jumpe secara kebetulan aq OTW ke cafe botani untuk amek surat sempena Dinner BIT.

Just bertegur kejap and amek no rumah sewa yg die sewa untuk duk ngan adik angkat die 2 tahun lepas x silap aku. 

Dan minggu lepas gak aku cek2 setting hp aku, aku baru perasan No die aku dah block dr hp. Baru aku faham nape tiap kali aq msj die x kan balas. Sebab aku ada testing td pagi untuk mesej die n die ade balas rupenye :))

Actually salah aku ler kirenye sbb block die kat hp. 


Oleh sebab die gi Singapore + Johor x ckp aku pun,
(hak die sbnrnye kalau die x nk ckp kat aku :-|)
So aku pun makin berdiam diri memandangkan aku teramat ar busy...


Nak dipendekkan cerita, lepas die pulang dr Singapore, aku usha2 bilik die n kereta die.
Tau sangat sebenarnye kalau seminggu tu biasa hari rabu or khamis dah ade, tp hari rabu tu die takde agi so hari Khamis br nampak die. Dr keluar bilik smpai ler kat kereta die aku ngk je die dari jauh. 

Actually takut gak sebenarnye die nampak aku usha die dari jauh. Ingat sampai kereta die terus blah, rupenye ade plak student tegur die. Kakak senior yg aku kenal plak tu, lame kot die bual pastu ketawa kuat smpi foyer <jeles betul!>. Pastu time die masuk kete aku ngk die smpi lah die gi..

Sebenarnye aku suke diri die yang neutral, boleh bergelak ketawa, boleh buli aku, boleh duk pukul2. Tapi sebab aku sorg perempuan, die x layan aku camtu, die layan aku cam PEREMPUAN betul, cam sorg yang lemah. Kire macam aku akan bergantung harap n akan manja kat die je. X suke gitu. Nak jadik normal huuu..

Boleh x mintak kat die,

"Kite kenal dari mula2 dulu boleh?"

The Original One,



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...