♥ Followers ♥

Thursday, January 19, 2012

Sampai bile??? (Akhir)

Lame dah x jumpa die....

Rindu? Terlalu rindu :)
Tapi....
Harini aku dah mesej die...

"Saya benci awak"

Hello! Hello!
Sedar weyh die x pernah suka ko sejak dr kenal agi...
Die tipu je semua yg die wat selama ni...

Dulu bile nak jumpe mesti susah...
Ade je banyak keje...
Secara kebetulan apatah agi...
Sekarang bnyk keje gak...
tapi dalam hati kate mati...
asyik kebetulan je jumpa...

Die bace ke blog aku? Mesti ar tak sbb tu aq bleyh sesuka hati je ckp perasaan aku kat sini. Sekarang aku dah sedar diri dah. 

"Semua tu hanya mimpi je"

Walaupun mimpi semata2 aku tetap suke die, sayang die. Haha die x perlu tau pun perasaan ni sbb die x kan suke bile tau aku suke die. 

"Die benci perasaan aku"

"Sesaat Kau Datang……..
Sesaat Kau Hilang………
Kemunculan dirimu…..
Penuh misteri………..

Kau Mendekat…
Kau Menjauh….
Kau tinggalkan diriku…
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku...."


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...