♥ Followers ♥

Saturday, February 4, 2012

Selamat Meyambut Maulidur Rasul :)

A.S.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M.

Panjang x salam yg diberi? hehe (jawab jgn x jawab salam tu)

"hukum memulakan salam adalah sunat…dalil2nya juga telah banyak kita temui.Menjawab salam pula hukumnya wajib…"

Entry kali ni just nak wish kepada semua Umat Islam die pelusuk dunia

"Selamat Menyambut Maulidur Rasul"


Andai Rasullullah S.A.W bersama kita...

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
aku sangat mencintainya,
aku sangat merindui nya,
aku sangat menyayangi nya,
aku sanggup menangis kerananya,
aku ingin bertemu dengan nya,
aku ingin duduk bersebelahan dengan nya,
walaupun seminit sahaja,
itulah impian umat manusia...
seorang insan yg sangat menyayangi umat nye berbanding dirinya,
luangkan masa beberapa minit sahaja,
marilah kita berselawat kepadanya,
semoga mendapat syafaat di padang masyar sana,

اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلى آل محمد
اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلى آل محمد
اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلى آل محمد
اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلى آل محمد
اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلى آل محمد 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...