♥ Followers ♥

Thursday, March 8, 2012

Bakal DiTinggalkan :: Akhirnya ::


< Entry yang dibuat sambil mengalirkan air mata...>

Akhirnya berjaya gak air mata aku kuar :)

First sebab macam2 aku pikir dari semalam. Memang padat dan mampat. Aku pikir apa pun aku x tau. Setelah di analyze selepas tido, aku lebih banyak pikir tentang someone yang bakal tinggalkan aku... :(

"Jangan lah ponteng kelas, dah dapat kelas ngan **** time nilah jadikkan dia sumber inspirasi"

Mak, Zarith x hepi pun dapat kelas ngan die, Zarith lagi sedeyh. X seronok. Sebab Zarith akan tau semua perkembangan die n persiapan die nak ke oversea. Semua jadik x tentu arah Mak :(

"3 tahun tu pendek je, kalau ada jodoh mesti jumpa balik"

Mungkin ke? Mesti mustahilkan... xde jodohkan, agipun bukan dia sayang sy pun :(
Lagi 3 tahun saya dah xde dah kat UUM, kalau saya berpeluang sambung blaja pun brkemungkinan besar saya x kan belajar kat UUM agi. So, bila masanya akan bertemu kembali? Haha memang satu kemungkinan yang sangat dan teramat mustahil ar :(

"Boleh je contact pakai skype ke, ym ke and segala bagai kan?"

Saya ngan dia bukan special sgt pun nak wat tu semua :(

JODOH dan PERTEMUAN semuanya dari Allah.. Adakalanya, kita diberi PETUNJUK melalui mimpi.. Mimpi adalah mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan solat Istikharah dan memohon dengan BERSUNGGUH-SUNGGUH supaya Allah memberikan petunjuk, insyaAllah dengan izinNya kita mendapat mimpi petunjuk.. Kadangkala petunjuk dalam bentuk RASA HATI.. Jika dia pilihanmu, buatlah KEPUTUSAN sebaiknya.. Jika tidak, TOLAKLAH dia dengan BAIK..

Seandainya dirimu TIDAK MEMILIKI sesuatu yang kamu cintai, maka cintailah sesuatu yang kamu miliki..
Jangan pinggirkan Allah kerana Dia yang mengurniakan rasa cinta..
Jangan dilupakan Rasulullah kerana dia yang mmberi PANDUAN untuk
bercinta..♥♥♥

Sabarlah hati... 
Awak lagi 3 tahun kalau kita ada jodoh, kita akan jumpa lagi.

Biarlah aku setia untuk kali ini sehingga 3 tahun lagi..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...