♥ Followers ♥

Saturday, November 9, 2013

Macam comel je :P

Assalamualaikum...

Tajuk entry macam citer sal budak syasha yg duk post video ntah ape2 tu, tapi sebenarnye bukan.
How stress me? Berada di ambang kekecewaan yang melampau. 
Kenapa? Biarlah rahsia tapi perkara 3 tahun lalu masa sebelum aku masuk UUM berlaku lagi. 
Perasaan tu teruk sampai x leyh nak kuar bilik. Tapi time tu kat rumah. Atleast ade bilik aku untuk berada dalam dunia aku sendiri. Sekarang plak aku ade kat UUM. 

Macam mana nak buang perasaan tu jejauh?!!!

Sedangkan 3 tahun dulu pun sbb aq jenis suke bercerita dengan kawan2. 
Sekarang aq susah nak cerita dgn kawan2. Aq x boleh nak bagi pluang untuk percayakan orang sekeliling aq. Semua gara-gara kisah lepas jugak. 

"Menangislah selagi tangisan itu boleh menenangkan perasaan"

Bersyukurlah jadi seorang perempuan, sebab perasaan camne pun tangisan tu mmg jadik peneman setia.
So cara aq nak hilangkan stress dan perasaan kecewa tu dgn ngk Instagram AtitaHaris.



Hah! Macam comel je kan? Yang ni memang comel pun. Aku pegi Instagram AtitaHaris ni sebab ni lah. 
Anak die comel sangat! Teruja ngk bila die borak2 ngan anak die. Cam kene buli ngan mak sendiri pun ada..

P/S : BTW,video budak syasha tu memang mintak kaki kalau ngk hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...