♥ Followers ♥

Wednesday, January 12, 2011

Love This Day Forever~

Andi Rady Kurniawan
Mesti tertanya2 kan sape mamat ni? Mamat ni namenye Andi Rady Kurniawan. Berasal dr Sabah. Aku kenal dah lama sebenarnye tp sbb name die pelik so aku x dapat tangkap nama die pada awalnye. Just kenal kejap time cuti hari raya. Die kerja kejap je coz just tolong bile di minta tolong. Die ni student UTHM gak. Td aku sempat lah kenal2 die. Sbb just aku, kak suriyati, Muhd Nuaim n Andi je rehat kul 8 mlm. Hp aku buang jauh dah sbb rehat 8 ni enjoy dapat pendekkan masa nak balik. Mata Andi ni sgt memukau n aku takut nak renung mata die. Sebab cara pemerhatian die sgt tajam. Aku pantang ckp ngan laki pndg mata dieorg sbb takut dr mata jatuh ke hati haha. So time rehat tu aku salah pilih tempat dah, terduduk depan die. Alamak! Paiseh gak aku memula huhu. Tapi wat tak tau ar kan huhu

Helmi
Mamat ni dak UTHM gak, bekas kot huhu dulu time ngk die hensem gile! Nampak alim gitu, tp dah ade org bg amaran, die tu milik owg lain huhu. So just ngk je ar. X nak kenal2 pun coz die pun agak rapat ngan gurl yg dikatakan tu. Sebab x knl so rase cam nyampah memula coz die ni agak bajet. Tu masa kenal time keje HAri Raya Puasa. Kali ni masuk, sebenarnye die xde pape pun ngan gurl tu, wah! ada can ni haha! So dapat ar rapat n kenal2, die agak baik n Slamber je owgnye. Best gak ar kawan ngan die even die ni ade cover sikit2 n jaga penampilan betol. Muka suci je die ni sbb tu kekadang pgl ustaz. Paling best die ni letak mane2 pun blh tdo. Atas moto pun blh tdo smpi eksiden haha Tido je kejenya.

Al Azzim
Tamat pasal mereka ber2, hari ni (11 Januari 2011), sy datang kerja lambat, dtg2 sy dah nampak Al Azzim @ anak ikan @ awek sy haha. Tanye die kaunter bape, agak kalut sbnrnye sbb sy je sowg pmpn dalam office n semua laki yg lambat, segan lak seb baik ade kak normaliza @ senior cashier sy. X ngk kaunter sendiri agi pun terus tnye Al Azzim kaunter die katne. Agak terkejut bile die kate, " KAunter aku sebelah ko kot". Terus sy amek jadual n mmg betul kaunter sy sblh die, mak aih gugup dah teramat. Saya sign, amek pe yg ptt terus kuar bukak kaunter. Ingat sy x hepi hrni dok sebelah Al Azzim, rupenye hrni adalah hr plg gembira sy ngan die, Happy sgt2! Sampai ade org kate sy ngan die asyik bersama je, n adek2 pun jeles haha. Dari pagi sampai mlm dok ngan die x bosan pun, dok tergelak je. So, TQ for this moment Al Azzim.  N TQ gak kat kakak senior cashier yg telah wat jadual untuk sy ngan Al Azzim together2 dalam kaunter huhu.

Mira N Diba
Dua adek beradik ni sepupu sy. Saya rindu kat die dua org ni. Hobi diorg main pasir sbb kat Sabah xde pasir kot huhu. Mereka sgt comel, Adibah ni sy selalu jaga die time baby sbb die suka baring kat sy bile didukung, sngt manja. Tapi lepas dua tahun die balik Semenannjung balik, die still comel tp garang. Adek die pun garang. Mira ni mmg dr kecik x pernah pun sy jaga tp agak comel. Die ni suke wat hal die je. Nampak mcm die lagi matang dr Adibah. Tapi mereka tetap comel di hati sy :)

Coklat
2 mlm lepas niat di hati mmg nak gi umah nenek, so gi ar. Wah! ade coklat ni. Sepupu sy 2 org ni bg coklat ni. Saya mkn je coklat ni. Best huhu

Sepupu, Amad ngan Tipah
Mereka adalah buah hati sy untuk selamanya :)


aNANG & sYAHRINI - JANGAN MEMILIH AKU

Special untuk mereka sebagai laki huhu~

p/s : Last sy update this blog, sowi atas segala masalah. :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...