♥ Followers ♥

Sunday, January 23, 2011

FAcebook!

Arghhh! Facebook kene block dr komen sape2! nyampahnye! NAmpak sgt die suwoh aku rehat. For all information, sy dah start sambung blaja balik untuk sem 2.

Dewan Muadzam Syah UUM
Seawal 13 Januari sy kembali ke Dewan Penginapan Pelajar Yayasan Al Bukhary (even nampak cam rumah pangsa sekalipun), seb baik pakcik yg bwk bus tu baik gile, tp sian kat kwn aku dok mandi air aircond haha, steady je die even air tu dah jatuh atas bdn die. Lencun kot die, tp seb baik pak cik tu bg selimut untuk die berlindung haha. Oleyh kerana ramai yg ada kat dlm bus tu adalah dak UUM, so pak cik tu hantar ar kami smpi ke dalam UUM. X yah ar aku dok tepon kete sapu sedang bdn aku mmg hakikatnye dah skt tahap gaban dah ni. Sampai kat DPP aku amek kunci n daftar erus msk bilik. X lyh jadik ni, bdn sakit gile. Aku pasang cadar terus tdo. Tengah hr aku pun bgn ler sbb roomate aku sampai dah.

Ptg tu kami bertungkus lumus mengemas bilik sampai ke mlm n seawal 10 mlm kami terus tdo sbb penat gile.
Sem br bermula ngan bilik aku yg lama, N roomate lame, bezanya sorg kakak senior kiteorg pindah bilik n portion coz die SUKSIS.

15 Januari 2011, Ko-k kami semua bermula, Kembara ar Ko-k aku. Tahun ni kami kene wat KLK kat Pantai Merdeka kat Sungai Petani, Kedah. Ada kayak, Abseiling n sebagainya. Manakala roomate aku, sgt relekslah mereka. Integrasi x best meyh sem ni, adei, roomate aku mesti dpt konsert, aku x agi. sowg agi ar nampaknye aku menapak. Tapi takpe, aku bukan sorg2 huhu.

Jadual sem 2
Berbalik kepada kelas yg aku akan hadir. OMG! Sangat2 padat, tulah mintak agi. Mentang2 Sem ni ade KLK, die mmg nak bg aku jalan je hr2. Tapi ok gak, sbb ia dapat bantu aku kurangkan makan kot. Satu bende yg aku suke kat sini adalah bile mkn cnfm sakit perut, Sistem pencernaan tu mmg berjalan lancar, agaknye depa mmg bubuh julap kot kat setiap mknn tu. Tapi x minatnye, start taun ni rules die dah start merepek. Dah ar kad matrik aku wat hal, kesakitan kehatian kot huhu.

Oleyh kerana sem ni ade bermain ngan hati dan perasaan sikit, atas nasihat kawan baek sy Feyhan Ain Kariya (nama facebook), saya berhajat untuk menyibukkan diri ngan pelbagai aktiviti, supaya sy x gile nanti! haha. Tapi mmg akan bz betul2 kot coz, dengan jadual yg mmg padat, KLK lak, n sy akan pastikan diri sy join SRMUUM untuk segala aktiviti yg diorg jalankan. Harap2 saya bahagia n x kan menanges agi just sbb seorg lelaki, Chow~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...