♥ Followers ♥

Thursday, July 14, 2011

Sweet to be a SINGLE!

Better to be a SINGLE!

Mestilah bukan sng nak tabahkan hati untuk jadik FULL TIME single ladies hak3..

Tapi biler dah rase, hard to be a DOUBLE coz it make a TROUBLE!

So just wonder ar, terima kasih kepada mereka2 yg menyiksa hati dan perasaan ni, SERIUS! Saya suke dengan cara layanan anda.



Semalam aku baru lepas belasah sorg mamat kat tempat keje aku XD.
NAK SALAHKAN SAPE?
Alkisah die carik masalah ngan aku, dah ler bengang hp aku hilang. Bnyk kenangan n jasa hp tu kat aku. Sng ler ade org kate :

"Dah xde rezeki hp tu hilang". 

Pala hotak die ler, hp tu hasil usaha aku kerje, bukan sng2 aku mintk mak bapak aku.
Terus ar aku x msj die sampai skrg.

MAMAT TU PE CER?

Aku cengkam leher die sampai merah muka die + aku pijak kaki die.

NASIB BAIK!

dengan baki kesabaran yang aku ade, aku bg amaran kat die! hua3!

Terus terdiam die. 

Then adek sy si IKA yg study kat SEKOLAH MENENGAH SAINS KOTA TINGGI tu ade kol hari ni, die kate satu berita yg dah lama sy dapat agak hahaha.....!!!

DIE KENA PEGI PLKN LER!

Tahniah ler yer IKA sbb selamatkan akak2 n abg ko dari gi PLKN :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...