♥ Followers ♥

Wednesday, March 14, 2012

Rase nak Merapu lak!

Actually sangat boring...
Saya rindukan die, tersangat...
Tetibe rasa menyiksa jiwa!


Tulah...
Kalau dari awal x melayan kan bagus...
Bila die dah mula nak tinggalkan...
Apa pun x blh buat...


Saya rindukan masa time kita mula2 kenal...
Saya tersangat benci awak...
Tapi dalam diam N tau2 awak usha saya dari facebook...
Time tu sy x reti setting facebook sebagai private...

Tapi sekarang...
Saya lagi benci awak...!
Sebab awak dah buat saya Jatuh Cinta kat awak... :(
Dah buat jiwa saya tersiksa...

Rase ni same macam 3 tahun lepas...
Masa saya di tinggalkan sebab die...

Haru...
Sedih...
Sakit...

Time tu hanya Tuhan je tau macammane perasaan saya...
menangis seorang diri dalam bilik...
sampai semput...

Lagi sakit 6 bulan kemudian saya dapat tau die kawin...

Redhanya saya time tu...
Hanya Tuhan je tau...

Sekarang....????

Haih........... :(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...