♥ Followers ♥

Friday, June 29, 2012

Entry untuk awak yang sangat saya syg :)

Assalamualaikum...

Berakhirnya semester 4 ni...
Mesti saya x jumpa awak lagi kan lepas ni ... :(

Dah lah saya x sempat jumpe awak...
Awak pun macam x nak je jumpe saya...

Saya x tau nak cakap camne...
Perasaan saya terlalu kacau bilau...
Macam yang selalu awak cakap kat sy, "Jiwa Kacau".. :)

Banyaknye kenangan...
Berlaku Perubahan...
Tu je saya mampu kate...
Lagu2 ni je mampu tunjukkan apa ade dalam hati saya..

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkan ku lepas penatku
‘Tuk sejenak lelap di bahumu
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

# Tentang Rasa (Astrid) #

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu
Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku
Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku 

# Cinta Bersatu (Liyana Jasmay) #

Tiada pengganti bisa hadir dan mampu menyembuh
Rawan di hati meleraikan semangatku runtuh

# Andaiku Bercinta Lagi (Mojo) #

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
 
 # Tuhan Jagakan Dia (Motif Band) #

Ku pergi sendiri dan takkan kembali
Maafkan segala perbuatanku kepadamu
Ku pergi sendiri dan takkan kembali

# Jatuh (Bunkface) #

Aku datang kepadamu
Aku datang mencarimu
Tapi kau pergi dariku
Bagai bayu di jari jari ku
Aku datang dengan rindu
Aku datang dengan pilu
Tapi kau terus membisu
Bagai bintang dingin menjauh
# Aku Datang (Tomok) #
..... Senyum selalu untuk tutup segala duka yang kita ada.....

# Ingat pada diri, Cinta manusia x kan kemana, Cinta Allah yang KEKAL ABADI #
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...