♥ Followers ♥

Friday, June 29, 2012

Last Payyperrrr!

Oh Yeah!
dengan berakhirnya final exam aku harini maka berakhirlah

Semester 4!

Maka dengan itu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih bebanyak kepada Lecturer2 tersayang saya seperti berikut :



kerana sudi memberikan ilmu kepada saya dengan seikhlasnya :)

# Hopefully result semester ni MENINGKAT! #

Eyh....!

Belum abes ler! Aku ade agi satu bende kene buat!
Dengan paksa rela juga saya akan ke

|
|
|
V


Here I come Kelantan!
Tempat ex boyfriend aq tu!

[Fobia nak ade pakwe orang Kelantan]

By the way....

Saya nak sangat jumpe orang yang saya sayang tu untuk yang terakhir kali sebelum die pergi ...
Tapi die macam x nak jumpe je..

Nak buat camne...
Senyum selalu :)

# Senyuman adalah penutup kedukaan yang paling sempurna #
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...