♥ Followers ♥

Saturday, October 27, 2012

Cinta Tak Semestinya Memiliki..

Fitrah manusia, setiap manusia pasti akan ada rasa & perasaan cinta..
Setiap yang kita rancang Allah yang tentukan..
Allah sentiasa merencanakan sesuatu yang baik untuk hambaNya kan?...

Aku redha kali ini..
Aku lepaskan perasaan aku kepada lelaki itu..
Sayang..
Rindu..
Kasih..

Tak pernah ada lagi lelaki yang dah buatkan aku rasa seperti ini..
Aku dijaga dengan baik..
Aku dilayan dengan baik..
Tapi segalanya aku terpaksa lepaskan..

Bagi aku kalau kita sayang macam mane sekalipun..
Lepaskanlah dia..
Kalau dia jodoh kita..
Dia tetap akan kembali kepada kita..

Tiada yang buruk dalam dirimu..
Tiada yang teruk dalam dirimu..

"Ya Allah andai dia bukan jodohku, jauhkanlah dirinya dengan diriku. Janganlah kau menyeksa hatiku ini. Sekiranya dia mmg jodohku, dekatkanlah dirinya dengan diriku secara halal"



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...