♥ Followers ♥

Tuesday, October 23, 2012

Semester 5 --> More To Relax

Assalamualaikum, lama gak aku x usha2 blog aku ni kan, BTW aku busy ler jugak lepas raya tu..
Menghabiskan sisa-sisa cuti bersama family tercinta... Cewahhh!

Bila sampai UUM je memasing dah ingat kat umah balik, macam x leyh terima kenapa cuti tu x sambung agi ke, siap sblm masuk UUM dah usha2 cuti midsem or mane cuti panjang2 yang boleh balik umah agi. Pakat 1 UUM buat kot.. So akhirnya diorang dpt tau gak 26 Oktober bleyh balik kampung.. YEAH!

So, semester ni aku amek 6 Subject je :

Fuzzy Logic
Operating System
Machine Learning
Neural Network
Fundamentals of Finance (Scary paper!)
Photography..

Nak di jadikkan cerita, kelas photography ar paling banyak duit aku kuar..

First Project aku untuk Photography :

Study of Composition

Framing

Leading Line

Silhoutte

Shadow

Repetative Form
So not to relax jugak ler, atleast aku ada masa untuk buat homework yang lecturer bagi kat aku. So that all, entry baru bakal menyusul :)


Sincerely by,       
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...