♥ Followers ♥

Monday, January 31, 2011

Saya Rindu kamu~

Sape yg saya rindu? Mesti ar kat blog ni haha. Asyik update blog agi satu je, nanti majuk lak blog ni x nak kawan. Ngantuk2. Hari ni ade mase sikit. Malam ni ade meeting agi + blaja wat paper work. Idea dah ada nak wat pasal apa. Sem baru + Rules yg baru. Susah kot. Sem ni kene aktif2 untuk DPP Yayasan Al Bukhary tempat tido aku kat UUM. Kebetulan lak dapat jawatan untuk tahun ni under SRM UUM. X membangga pun tp suke sgt coz dapat blaja mcm2. Contoh pertama mlm ni sy nak pi blaja wat paper work. Dalam pala otak ni mcm2 nak kene wat, Assignment AI agi, adeyh. Seriusly sy kurang faham pasal AI. So sy balik bilik n layan ar cite AI kat Youtube haha

citer AI 
Sem ni saya amek 7 subjek termasuk yg kene amek balik coz kurang cemerlang <ayat sopannya>.

Asas Keusahawanan
<En Shuhymee Bin Ahmad>
Tamadun Islam dan Tamdun Asia
<Puan Suhanim Binti Abdullah>
English For Communication 1
<Puan Nurul Huda Binti Hamzah>
Pengaturcaraan Awalan
<En Ahmad Tajudin Bin Baharin>
Pengenalan Kepintaran Buatan
<Puan Noraziah Binti Chepa>
Struktur Diskrit
(Dr Angela Amphawan)
Statistik Untuk Teknologi Maklumat
<Puan Siti Sakira Binti Kamaruddin>

Dalam masa yg same masalah perasaan pun melanda, tapi dah settle dah coz semangat dr sahabat baik sy si Feyhan Ain Kariya, akhirnya semua settle. N sy nak kate sy sgt suke lagu ni, smpi roomate saya dah hafal coz hr2 dok bukak lagu ni huhu



Ok lain kali masuk agi. Nak siap2 lak n sambung wat Assignment AI~ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...