♥ Followers ♥

Thursday, August 9, 2012

Oh My Soulmate!

Tahukah Anda?

Saya dah jatuh hati dengan seseorang...
Orangnya x kacak tapi die juga ciptaan Tuhan :)
Buruk perangainya terlalu banyak...

Tapi..
Saya x pernah nampak semua tu...
Hati saya hanya ada kamu.

Tapi..
Suatu malam saya muhasabah diri..
Perlu ke saya menanti orang yang saya sendiri x pasti
Sama ada dia perlukan saya atau tidak?

Atau...
Adakah saya harus mendiamkan diri dari dia?
Untuk melukakan hati saya sendiri sedikit demi sedikit?

Terluka teruk mane sekalipun...
Saya harus berbuat demikian..
Demi mencari sebuah ketenangan yang abadi..

>> Kalau diberi peluang, bukan saya x nak menunggu, tapi ntahlah. Saya harus bersendiri. Bukan untuk melarikan diri. Tapi semuanya untuk menenangkan hati. Harap2 ingatan saya x hilang pasal awak. Kenangan kita pun x kan hilang <<

# Saya runsing, resdung saya boleh membuatkan ingatan saya terhadap sesuatu hilang dgn cepat. Saya x pernah pulak dgr effect die sampai camtu.. hurm, dugaan dtg bergnti2.. redha jelah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...