♥ Followers ♥

Saturday, August 18, 2012

Ramadhan Pergi & Syawal Kembali

Ramadhan Mubarak bakal menyusul pergi..
Moga tahun akan datang kita bertemu kembali..
Pasti saya akan merindui kamu :)


Syawal kembali sekali lagi..
Meriahnye bakal terasa..

Tahun ni saya ada 3 pasang baju raya mak beli 
+
2 pasang baju mak angkat bagi
+
1 pasang baju saya beli sendiri
+
1 pasang baju raya tahun lepas x sempat pakai

So, total semua 7 helai baju kurung. Banyak kan?
Hehe membazir sungguh..
Simple2 je raya tahun ni sebenarnya, 
sebab saya lebih banyak pikir sem depan nak pakai banyak sangat duit 
sampai mak saya sendiri kata, 

" Jangan paksa diri sangat kerja "

Sem depan nak amek coarse yang akan makan duit banyak!
Tension!

Tapi pape pun untuk semua blogger & kawan2 :

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin :)
Raya jemputlah datang rumah :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...