♥ Followers ♥

Friday, August 24, 2012

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin :)

Assalamualaikum...!

Dikesempatan ini, dengan rasa rendah hati saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin kepada semua kawan-kawan saya dari seluruh pelusuk Malaysia terutamanya dari :

Sekolah Kebangsaan Bukit Soga, Batu Pahat, Johor.
Sekolah Menengah Sains Sultan Iskandar, Mersing, Johor.
Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Bentara Luar, Batu Pahat, Johor.
Universiti Utara Malaysia, Sintok, Kedah.

Buat sahabat-sahabat blogger, cikgu-cikgu yang sudi mengajar, pensyarah-pensyarah yang tak jemu memberikan ilmu, abang-abang, kakak-kakak dan adik-adik yang ade membantu ketika dalam kesusahan serta setiap sahabat baik saya.


------------- ♥ ---------------

So, untuk raya kali ni saya dapat sepupu baru, comel & her name

Dhia Ramadhani Binti Syafie

baby ni lahir 5 hari sebelum raya, kiteorg nak raya die pun nak ikut sama :)


------------- ♥ ---------------

Kat sini gak ade beberapa gambar Raya kami tahun ni :)

Family sebelah abah

Buat mereka yang x tau, saya ade 4 adik beradik & atas sy ade sorg abang

Pak cik yg balik raya tahun ni

comel kan :p

saya, pak cik & adik

muka satu family same je

pak cik belah abah

mak :)

Wak ye, ika, wak siman

satu family

Terpenjara!

Sempat agi berjalan 



Sayang sangat!

Ika & Ajim

Cantikkan :)

dengan abah



Eyh anak sape plak ni? BTW budak ni comel sbnrnye, suke ngk, Tq kepada pengirim :P
Thanks 4 reading ~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...